Jestem nauczycielem wychowania fizycznego w szkole podstawowej w małym mieście na Podkarpaciu. Każdego dnia spędzam godziny na boisku, ucząc dzieci, jak grać w piłkę, jak biegać, jak współpracować w zespole. Moja praca to ruch, śmiech i energia, której czasem mam więcej niż moi uczniowie. Ale jest też druga strona medalu – po całym dniu spędzonym na świeżym powietrzu, wracam do domu i często czuję, że moja głowa wciąż jest w trybie "na boisku". Zamiast odpoczywać, analizuję, kto zrobił postęp, kto potrzebuje dodatkowego wsparcia, kto dzisiaj nie chciał biegać i dlaczego. Moja żona, która pracuje jako nauczycielka biologii, często mówi, że powinniśmy nauczyć się zostawiać pracę w pracy. I choć wiem, że ma rację, to w praktyce bywa z tym trudno.

Zmiana przyszła pewnego wieczoru, gdy po szczególnie wymagającym dniu – mieliśmy zawody międzyklasowe, a ja musiałem zorganizować całe przedsięwzięcie od A do Z – usiadłem w salonie i czułem, że potrzebuję czegoś, co całkowicie oderwie mnie od myślenia o szkole. Sięgnąłem po tablet i zacząłem przeglądać różne strony, nie mając konkretnego celu. I tak, przypadkowo, natknąłem się na coś, co przykuło moją uwagę. To była strona o przyjemnym wyglądzie, bez zbędnych ozdobników, ale z wyraźnym naciskiem na to, żeby użytkownik czuł się tam swobodnie. Zaintrygowało mnie, że można było łatwo się zarejestrować, a cały proces wydawał się prosty i intuicyjny. Pomyślałem, że to może być coś, co pomoże mi się odprężyć po ciężkim dniu. Nie zastanawiając się długo, wypełniłem formularz, kliknąłem przycisk i tak rozpoczęła się moja przygoda z vavada rejestracja – miejsce, które miało stać się moim wieczornym sposobem na reset.